niedziela, 24 kwietnia 2016

Witaj wiosno #2

Witaj mój drogi czytelniku!
Tak wiem spóźniłam się z dodaniem nowego posta, dlatego dzisiaj przygotowałam dla Ciebie coś extra!
Jest to już drugi post o wiośnie, dlatego, że nie mogę się nią nacieszyć! Mimo, że pogoda czasami nie jest zbyt sprzyjająca - jest wietrznie i dosyć deszczowo, to jednak jak patrze na rozwijające się kwiaty i przebijające się przez chmury słońce to od razu jest jakoś weselej! Też tak masz?

Zanim przejdę do sedna sprawy mam dla Ciebie historię mojego życia - był mega nudny dzień, na dworze wiatr, deszcz, zimno - myślę sobie nic innego jak tylko iść spać albo coś porobić przy komputerze. Wybrałam to drugie, po czym spojrzałam za okno i zobaczyłam, że słoneczko gdzieś tam się jednak próbuje przebić. Myślę sobie - jak przestanie padać to szybko pójdę na dwór porobić zdjęcia kropelek! Kocham kropelki! Ale jak człowiek siedzi przed komputerem i już się do czegoś dorwie to odejść nie może! Tak też było w moim przypadku, niby byłam czujna co się dzieje za oknem ale siła przyciągania komputera była tak silna że nie mogłam odejść. W końcu się przełamałam, wyszłam z domu... kiedy było już prawie sucho.... ALE! na całe szczęście udało mi się jeszcze trochę pokombinować z soczewką do makro fotografii.
Oto efekty:


















Kocham makro fotografię, oczywiście moja jest na kompletnie podstawowym poziomie ale tak czy inaczej można w niej dostrzec więcej niż na zwykłej fotografii mimo, że skupiasz się bardziej na jednym elemencie.

A teraz już bez kropelek, trochę bardziej zwyczajnie i wiosennie:









No i w ramach rekompensaty za to, że w zeszłym tygodniu nie było posta mam dla Ciebie coś extra jak z resztą już wcześniej wspomniałam :)

Razem z moją przyjaciółką (również pasjonatka fotografii) wybrałyśmy się na długo wyczekiwaną wiosenną sesję zdjęciową. 
Z wiosną chyba najbardziej kojarzą mi się białe kwiaty jabłoni lub różowe kwiaty wiśni, no i oczywiście pięknie pachnąca magnolia! Stąd też taki motyw sesji. 









Oto kilka prac autorstwa Kingi przerobionych według mojego uznania:





Więcej prac Kingi możesz obejrzeć tu - klik.

Mam nadzieję, że post Ci się spodobał, jeżeli chcesz zobaczyć na moim blogu więcej zdjęć z sesji napisz w komentarzu :) Jeżeli masz jakieś uwagi, którymi chcesz się ze mną podzielić również czekam na komentarze od Ciebie. 

Z następnym postem już się nie spóźnię, obiecuję :) 

Do zobaczenia!






Czytaj dalej »

29 komentarzy :

  1. Zdjęcia makro przepiękne, też uwielbiam ujęcia z kropelkami :) A zdjęcia z sesji też bardzo ładne i wiosenne :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdjęcia dodają tego smaczku do tego co napisałaś, a sesja naprawdę wyszła bardzo ładnie :) Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcia, zwłaszcza z kropelkami deszczu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdjęcia makro!
    Uwielbiam robić zdjęcia kropelką, bo cudownie to wygląda :)

    Zapraszam do mnie na zdjęcia:
    http://batmanowy-blog.blogspot.com/2016/04/wiosenne-zdjecia.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Własnie od Ciebie wróciłam i dziękuję :)

      Usuń
  5. Same kropelki jak i zdjęcia- miazga! Oby tak dalej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki wielkie! Będę się starała robić tylko i wyłącznie postępy :)

      Usuń
  6. Również kocham kropelki, a ty fajnie je ujęłaś na zdjęciu. Naprawdę robisz śliczne zdjecia.

    enjoy-lifeee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jakie piękne zdjęcia! Zakochałam się w nich ♡
    Www.mlodamamakacpra.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcia extra!
    Szczególnie krople na kwiatach mnie zauroczyły ♥
    Zapraszam na mojego bloga ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. cudne makro ;) a sesje w bardzo pięknym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ładne zdjęcia, również uwielbiam makro. :) Zazdroszczę, u mnie taka pogoda, że strach wyjść na dwór na zdjęcia. Wieje i leje. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No u mnie była przez chwile pogoda idealna ale teraz jest tragedia :)

      Usuń
  11. Wow, te zdjęcia są przepiękne! Masz talent!
    Pozdrawiam i trzymaj tak dalej!
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj ja też tak uwielbiam wiosnę ;p Niestety jeszcze trochę mi mało ciepełka :/
    Mam nadzieję że już nie długo ociepli się na dobre :) Świetne zdjęcia :D
    Zapraszam na --> Nowy post

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiosna jest chyba najpiękniejszą porą roku! Dziękuję za pozytywny komentarz :)

      Usuń
  13. Jaka śliczna biała bluzka w kwiatki .. idealnie pasuje do klimatu na zdjęciach :)

    Jejinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń