niedziela, 29 maja 2016

Sesja #1

Cześć mój najwspanialszy czytelniku!

Na wstępie chciałabym podziękować za to, że jest was tu coraz więcej i jak patrzę na statystyki i ciągle rosnące cyferki to aż miło mi się robi na serduszku :)
Zakładając tego bloga byłam raczej nastawiona na pełno krytyki i oczywiście patrząc na mój zapał do wszystkiego byłam przekonana, że po miesiącu wstawianie postów mi się znudzi. Jednak czytając wasze komentarze pod postami, nie ważne czy jest ich pięć czy piętnaście zawsze potraficie dodać małego kopniaczka na dalszą pracę :)
Dzięki temu naprawdę chce się tu dalej coś działać i iść na przód :)

Teraz już bardziej do rzeczy.
Dzisiaj znowu post z nieco innej beczki czyli zwyczajna sesja zdjęciowa z udziałem mojej przyjaciółki, którą widzieliście już w jednym z moich postów.
W sumie to za dużo też nie ma co opisywać... po prostu zobaczysz pracę moją jako fotografa, a Kingi jako modelki i na odwrót :)

Zapraszam!




Z góry zaznaczam, że wolę jednak robić zdjęcia naturze, przede wszystkim makro, myślę, że to mi najlepiej wychodzi, ale czasami trzeba też zrobić coś dla ludzi :)
Oczywiście jeżeli masz jakieś uwagi do zdjęć to podziel się nimi ze mną w komentarzu :)


Sesja wyszła dosyć spontanicznie, a przede wszystkim bardzo szybko. Jednak uważam, że efekty są całkiem niezłe :)





Zwróć uwagę na to, że każde zdjęcie mimo że ukazuje tą samą modelkę to jednak ma zupełnie inny charakter. Na jednym zdjęciu modelka jest zamyślona, na innym wygląda na smutną, na kolejnym znowu lekko uwodzi spojrzeniem. To się nazywa zabawa fotografią i przyjemność z pracy :)
Takie małe połączenie przyjemnego z pożytecznym.




Moją pracę w roli fotografa już zobaczyłeś. Teraz zobacz jak spisała się Kinga :)







Ogólnie to ja + modeling = błąd, ale kto czasami nie lubi stanąć przed obiektywem i cokolwiek przypozować :)

Więcej prac Kingi możesz obejrzeć na jej stronie internetowej - klik

Mam nadzieję, że post przypadł Ci do gustu. Jeżeli chcesz zobaczyć więcej postów z udziałem ludzi a nie kwiatków czy zwierzaków to zostaw komentarz, na pewno się dogadamy :)

Do zobaczenia za tydzień!



Czytaj dalej »

8 komentarzy :

  1. https://plus.google.com/u/0/communities/100611023829674879518 zapraszam do społeczności

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeju piękne! Jakim aparatem i obiektywem robiłaś zdjęcia? Świetna głębia ostrości na zdjęciach:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję pięknie :)
      Aparat Nikon D3100 i obiektyw niżej już podała moja przyjaciółka :)

      Usuń
  3. Obiektyw stricte do portretówek 85 F/1.8

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakie cudne zdjęcia! Również bardzo lubię makrofotografię, jednak Tobie fotografowanie modelek wychodzi bardzo dobrze! Po prostu nie mogę się napatrzeć. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kurcze fajny ma wzorek ta twoja bluzka , bardzo mi sie podoba :D
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna sesja *.* Na pierwszym zdjęciu przypominasz mi Kristen Stewart :D

    OdpowiedzUsuń