niedziela, 22 maja 2016

Makro

Witam Cię na moim blogu!
Wiesz, że od ostatniego posta minął już tydzień?! Czas płynie tak szybko, że czasami na prawdę chciałoby się go zatrzymać. Pewnie myślisz, że to niewykonalne. Mylisz się, to banalnie proste! Nawet napiszę więcej, zatrzymujesz czas co weekend będąc w tym miejscu, na tej stronie razem ze mną.

W zeszłym tygodniu byliśmy nad jeziorem, a nawet nad trzema, dzisiaj zabieram Cię w podróż do świata makro - czyli to co pewnie najbardziej kochasz, tak jak ja :)

Jedyne co potrzebujesz to dobry wzrok i wyobraźnia włączona na maksymalnym biegu. Dlaczego? Bo dzisiaj to Ty puszczasz wodze fantazji i wymyślasz historię danego zdjęcia. Ja robię sobie wolne!

Zaczynaj! :)





























Jestem ciekawa co wymyśliłeś i czy w ogóle coś wymyśliłeś na temat zdjęć z makro świata :)
Czekam na Twoje  komentarze :)

Zajrzyj również na moją stronę -> klik
i na instagram, na którym prawie codziennie jest coś nowego -> klik

Do zobaczenia za tydzień!

Czytaj dalej »

5 komentarzy :

  1. Kapitalne robalki - jestem nimi zachwycona i nawet nie próbuję myśleć... po prostu siedzę i podziwiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło czytać tak pozytywny komentarz :)

      Usuń
  2. Zaczęło się konkursem "kto więcej zje", skończyło na pokazie mody kwiatów ;) piękne zdjęcia :) uwielbiam zdjęcia makro :)
    Pozdrawiam,
    Ola z Muzycznej Listy

    OdpowiedzUsuń
  3. Post jakby był pisany specjalnie dla mnie. Kocham zdjęcia makro, zwłaszcza tak świetnie wykonane :)

    OdpowiedzUsuń