poniedziałek, 20 czerwca 2016

Przyjaźń

Hej, cześć!

Tak wiem trochę się spóźniłam z dodaniem posta, ale musisz mi wybaczyć. W sumie nie będziesz miał wyjścia po przeczytaniu tego posta! Jak już zapowiadałam na moim fanpageu na facebooku dwukrotnie, że mam dla Ciebie coś specjalnego no to własnie się doczekałeś czegoś ekstra! No to zaczynajmy!

Dzisiaj trochę bajkowo i trochę realistycznie. jak już pewnie zdążyłeś zauważyć tytuł posta to "Przyjaźń" i na tym się dzisiaj skupimy. Czy istnieje? Czy trwa wiecznie? Czy to w ogóle możliwe żeby dwie osoby mogły sobie ufać bezgranicznie i robić wszystko albo chociaż część rzeczy razem bez zazdrości? 

Nie jestem ekspertką w tych sprawach ale dużo obserwuję i pomimo dosyć młodego wieku trochę też przeżyłam. Chcesz poznać moje zdanie na ten temat?

W takim razie zapraszam! :)


Kim według mnie jest przyjaciel? 
To jest taka druga połowa Twojej duszy, osoba, która zawsze będzie przy Tobie i za Tobą. Osoba, która w Twoim towarzystwie nie wie co to zazdrość, a wie co to pomoc, współczucie, radość, głupota, życie, szczęście, nieszczęście no i wiele wiele innych... kuuurde to prawie jak małżeństwo! 




Czy przyjaźń w ogóle istnieje?
Ogólnie słowo "przyjaciel" jest samo w sobie wyjątkowe i jeżeli używasz tego słowa w kierunku drugiej osoby to na prawdę musi być wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju :)
Myślę, że przyjaźń istnieje. Bardzo trudno znaleźć osobę na której możesz polegać i powiedzieć jej o wszystkim. Teraz większość ludzi jest okropnie zawistna, zazdrosna i zamiast cieszyć się cudzym szczęściem bardziej robi tej osobie pod górkę lub po prostu się z niej śmieje. Dlaczego? Bo taka osoba dobrze wie, że nie osiągnie tego co jej koleżanka, albo jest zbyt leniwa żeby to osiągnąć i woli Cię wyśmiać. Uważaj, to nie jest Twój przyjaciel, to jest tylko kolejna osoba na Twojej liście znajomych. JEDNAK! Są też osoby, uwierz, są takie osoby, które będą Cię wspierać cały czas! Masz doła? Wesprą Cię. Jesteś szczęśliwy? Będą się cieszyć razem z Tobą! Takie osoby gdzieś się jeszcze chowają, trudno je znaleźć ale są :)


Zdjęcie inspirowane Kylie i Kendall Jenner :)


Przyjaciel to osoba, do której możesz zadzwonić w każdej chwili, o każdej porze dnia i nocy z najmniejszym problemem. Możesz się z nim śmiać i płakać. Nie ważne czy dzieli was kilometr czy pięćdziesiąt kilometrów zawsze znajdziecie dla siebie czas nawet na telefon.




Przyjaciel wspiera i motywuje. Nie ocenia, ewentualnie jeżeli coś mu się nie podoba to po prostu Cię uderzy albo na Ciebie nakrzyczy, Ty mu oddasz tym samym i jest po sprawie :)





Przyjaciel jest obecny w każdej chwili Twojego życia. Może nie zawsze ciałem ale duchem na pewno. To jest taki Twój mały cień. Możecie się widzieć codziennie i nie macie siebie dość, ale są też takie przypadki gdzie przyjaciele spotykają się raz na jakiś czas i rozmawiają do białego rana a nawet i jeszcze dłużej :)




Wspominałam już o zazdrości?
Chyba tak więc tylko podsumowując, pamiętaj przyjaźń tego nie zna :)
Wspominałam o miłości?
Chyba jeszcze nie. Twój przyjaciel poznaje miłość swojego życia, Ty się cieszysz, że widzisz połowę swojej duszy najszczęśliwszą na świecie. Myślisz, że się od Ciebie odwróci i nie będzie miał dla Ciebie czasu? Bzdura! Miłość jest największym skarbem, ale to nie jest powód do zapominania o Twoich najbliższych. Mając miłość i przyjaźń obok siebie to największe szczęście. Mając tylko jedno z nich człowiek zawsze będzie trochę pusty w środku. Nie martw się, prawdziwy przyjaciel zawsze znajdzie dla Ciebie chociaż kilka minut na wypicie kawy :)




Spójrz na moje dzisiejsze modelki. Są tak różne, a jednak takie same. Nie raz zdarzyło im się pokłócić, ale zawsze znajdowały wyjście z sytuacji. Kiedy coś się dzieje żadna nie odpuszcza, walczą razem do końca. Razem płaczą, śmieją się, cieszą się tym co mają. Tak właśnie wygląda prawdziwa przyjaźń. 



Podsumowując: przyjaźń to jeden z największych skarbów, które możesz mieć. Jeżeli jeszcze jej nie znalazłeś szukaj ostrożnie, a jeżeli już masz taką małą osóbkę przy sobie to nie wypuszczaj jej z rąk :) 


Oczywiście jeszcze dziękuję dziewczynom - Agacie i Karolinie, że mogłam sfotografować piękną przyjaźń :) Współpraca z Wami to dla mnie czysta przyjemność :) 

Mam nadzieję, że sesja z udziałem dziewczyn podoba Ci się tak samo jak mi. Jestem ciekawa co Ty sądzisz na temat przyjaźni. Czekam na Twoje odpowiedzi  w komentarzu :)

Do zobaczenia w przyszłym tygodniu, postaram się nie spóźnić :)
Czytaj dalej »

9 komentarzy :

  1. Ogromną rolę w Naszym życiu odgrywa...

    http://pozytywnie-nastawiona.blogspot.com/2016/03/przyjazn.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyjaźń.. Fajna sprawa, szkoda, że mi się nie poszczęściło. Ale można też powiedzieć, że moja mama i chłopak to tacy prawdziwi przyjaciele. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magiczna sesja - bardzo piękna i bardzo pozytywna... podoba mi się - znowu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia.
    Jakoś tak nie potrafię znaleźć przyjaciółki dłużej niż na dwa lata, ale obecna ma już staż równy 2,5 roku, więc mam nadzieję, że przetrwa jak najdłużej :)
    Pozdrawiam
    Tutti
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i również trzymam kciuki, oby to była przyjaźń na całe życie :)

      Usuń
  5. To zdjęcie gdzie leżycie twarzami obok siebie, cudo <3

    OdpowiedzUsuń