wtorek, 16 sierpnia 2016

SESJA MALWINA



Cześć! Dzisiaj mam dla Ciebie coś specjalnego :) 
Kolejna sesja, dosyć spontaniczna w niezbyt sprzyjających warunkach ze względu na ogromny wiatr co z resztą widać po rozwiewających włosach modelki :) 
Myślę jednak, że przypadnie Ci do gustu :)



Malwina - zupełnie nowa twarz w moim obiektywie. Dziewczyna ze szczerym prawdziwym uśmiechem. Pozytywnie nastawiona do życia. Z takimi to aż przyjemnosc współpracować :)



Szczerze? Jadąc na sesję trochę się stresowałam - tak... ja też potrafię się stresować wbrew pozorom. Ciągle krążyły mi po głowie pytania - czy dam radę, czy sprostam oczekiwaniom dziewczyny, czy wszystko pójdzie tak jak sobie to wyobrażałam wcześniej?


Oczywiście po dojechaniu do miejsca docelowego okazało się, że fale są tak ogromne, że zalewają większość plaży i dopływają aż do schodów, przy których miała być realizowana sesja. No to trzeba improwizować. Pojechałyśmy więc z Ustki do Orzechowa, tam na całe szczęście został jeszcze kawałek plaży, na której własnie robiłyśmy sesję :) Orzechowo po raz kolejny okazało się świetnym rozwiązaniem, a uśmiech Malwiny tylko temu dowodzi :)


Nikt z nas nie urodził się modelem, ale każdy ma w sobie ukryte piękno. Tak na prawdę od modelki wiele nie zależy, jedyne co powinna robić to czuć się swobodnie przed obiektywem i fotografem oraz słuchać uważnie uwagi fotografa. Największą rolę w całej sesji odgrywa właśnie fotograf. To na nim spoczywa ogromna odpowiedzialność o ile można to tak nazwać. To on musi zatroszczyć się o modelkę, koncepcję sesji, ustawienie aparatu i jeszcze wiele wiele innych spraw. To przyjemna aczkolwiek dosyć trudna robota :)


Po przesłaniu Malwinie wszystkich zdjęć otrzymałam od niej wiadomość - Jestem bardzo zadowolona ze zdjęć :) Zdjęcia dodają mi uroku. Dobry z Ciebie fotograf, życzę wielu sukcesów :) 
Ta wiadomość podbiła moje serduszko :) Jestem bardzo zadowolona z sesji a szczególnie z tego, że fotografowanej osobie wszystko się podoba :) 


Jeszcze raz dziękuję za udaną sesję :) 


Mam nadzieję, że Tobie również podoba się sesja z Malwiną :) 

Czekam na Twoje komentarze :) 

Buziaki :*


Czytaj dalej »

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz