niedziela, 30 października 2016

JESIEŃ

Czas by powróciła do nas jesień moi mili :)
Jeżeli nie macie jej jeszcze dosyć i ciągle cieszycie się z kolorowych liści rozwiewanych przez wiatr, szumiących pod butami podczas chodzenia to jak zwykle świetnie trafiliście!
Dzisiaj mam dla Was kolejną sesję z twarzą, która była tu już kilka razy i pewnie świetnie ją znacie. 
Zapraszam! :)







Nie  miej mi tego za złe, ale bardzo spodobało mi się ostatnio robienie portretów, także przez najbliższy czas będę Cię nimi zanudzać :) 



Poznajesz już tą piękną twarz? 
Tak to znowu Kinga :) 
Współpraca jak zawsze udana, co z resztą widać po zdjęciach!



Jeżeli pamiętasz to dobrze wiesz, że Kinga również zajmuje się fotografią, a jeżeli jesteś tu nowy to właśnie zostałeś poinformowany o tym fakcie.
Jej prace możesz oglądać - tu lub tu :)







No to by było na tyle. Mam nadzieję, że zdjęcia podobają się Tobie tak samo jak mi :) 
Co w przyszłym tygodniu? Może masz jakieś propozycje. Co chciałbyś tu zobaczyć? Czekam na Twoje odpowiedzi w komentarzu :) 
Do zobaczenia :*


Czytaj dalej »

2 komentarze :