piątek, 30 czerwca 2017

WIELKI POWRÓT




Witam Was moi drodzy “obserwatorzy", czy może lepiej czytelnicy!

Jak mnie tu dawno nie było, aż śmierdzi starością ten blog.Wstyd i hańba! Wszędzie pełno kurzu i pajęczyn… aż żal tego nie odświeżyć i nie posprzątać. Tyle zdjęć tekstów, a co najważniejsze pracy i czasu włożonej w sesje zdjęciowe i dobór odpowiednich słów aby wszystko miało ręce i nogi.
Byłabym głupia całkowicie z tego rezygnując.

Trochę zaniedbałam moje małe dziecko jak i Was. Jednak nie mam zamiaru przepraszać. To słowo w pewnym sensie ma ogromne znaczenie ale nadużywając go tylko się ośmieszamy. Czy jesteś pewien że znasz znaczenie tego słowa?
Jestem przekonana, że przepraszając do końca nie wiesz co robisz. Czemu tak uważam? Bo dawniej również nie wiedziałam co tak naprawdę oznacza to słowo i dlaczego go używam. Nie wyjaśnię Ci tego teraz, ponieważ dzisiaj “porozmawiamy” o czymś innym.

Przejdźmy do sedna sprawy, bo coś czuję, że zasypiasz, także…
POBUDKA! WRACAMY DO ROBOTY!

Oto kilka wstępnych spraw do “przedyskutowania” na dzień dzisiejszy:

PO CO WESZŁAM DO INTERNETU Z BLOGIEM?

Zakładając tego bloga miałam milion pomysłów na minutę, tekst pisałam sprawnie i szybko. Bawiłam się przy tym świetnie! Ten blog to taki mój dzidziuś, którego lubiłam pielęgnować, patrzeć jak rosną statystyki, czytać komentarze,  przeglądać w kółko posty, które napisałam. Prowadziłam go dla sprawdzenia, czy to jest dla mnie, czy w końcu w czymś wytrwam więcej niż miesiąc czy dwa. Szczerze mówiąc bądź dla czepialskich - szczerze PISZĄC - na początku byłam nastawiona na rzeszę krytyki ze strony możliwie każdej osoby z mojego otoczenia jak również internetu, jednak postawa ludzi była dla mnie ogromnym zaskoczeniem. Nigdy w życiu nie byłam tak zdziwiona pozytywną opinią ludzi. Dlaczego więc przestałam skoro dawało mi to tyle satysfakcji?

BO BYŁAM MŁODA I GŁUPIA!

Mogłabym napisać, że pracowałam, uczyłam się, zakochałam się, nie miałam czasu ale to są tylko codzienne BZDURY, które każdy z nas sobie wmawia żeby usprawiedliwić swoje lenistwo i brak chęci do czegokolwiek!
Mogłabym też napisać, że mam zbyt małe doświadczenie w fotografii, czy w pisaniu, czy w ogóle w życiu ale przecież jak nie zaczniesz czegoś robić, czegoś nie zepsujesz, czegoś nie naprawisz to nigdy nie zdobędziesz doświadczenia!
Wiesz czemu znowu tu wracam?

BO DALEJ JESTEM GŁUPIA!... ale trochę mniej niż wcześniej.

Ciągle sobie wmawiam rzeczy, przez które zamykam się w pokoju i płaczę albo siedzę oburzona na cały świat zamiast zacząć od największego zła czyli siebie. Jestem przekonana, że Ty też tak kiedyś miałeś lub masz dalej.
Wracam tu bo chce znowu zacząć żyć, chce również Tobie pomóc znowu zacząć żyć (oczywiście o ile będę w stanie to zrobić), a może to TY pomożesz mi!

1. WSTĘP

Nie było mnie tu przez kilka miesięcy. Ostatnio spojrzałam na statystyki. Od dnia ostatniego posta okropnie zmalały, jednak po około 3, 4 miesiącach znowu zaczęły rosnąć! Nie wiem jak ani dlaczego ale dziękuję Ci, że tu jesteś, może wszedłeś przypadkowo, może zostałeś na dłużej, a może jesteś ze mną od początku!
Jeżeli jeszcze raz Cię zawiodę i przestanę się tu odzywać zrób to co zawsze robią jedne z najbliższych mi osób - kopnij mnie w dupę, żebym znowu wstała! Uwierz że odwdzięczę się tym samym.

2. ROZWINIĘCIE

Strona ma nazwę Lustrzane Słowa - jedni pomyślą - Chryste, co za banał - inni powiedzą - dobra, wyszukana nazwa. Każda opinia jest ważna, każdej opinii trzeba wysłuchać oczywiście jeżeli ma ręce i nogi ale o tym też nie dzisiaj.
Nazwę można zinterpretować na milion sposobów. Jednak nadając taką, a nie inną nazwę miałam na celu przekazać, że jest to blog o tematyce fotograficzno - piśmienniczej.
Lustrzane - od słowa lustrzanka, a słowa to po prostu słowa. Proste prawda?
Do niedawna myślałam, że skoro nie mam zdjęć do konkretnych postów to nie ma sensu zabierania się za cokolwiek.
CO ZA BZDURA!
To, że od czasu do czasu nie popatrzysz sobie na ładne czy brzydkie zdjęcie chyba nie będzie dla Ciebie, aż tak wielkim problemem prawda?

3. ZAKOŃCZENIE

Co zamierzam tu robić? Mam zamiar zawrócić Ci w głowie!
Wciąż będą posty ze zdjęciami. Nie zapomniałam o mojej maleńkiej pasji, jednak teraz zobaczysz tu więcej tekstu na bardziej wartościowe tematy.

Może Ty masz jakieś pomysły, które chciałbyś tu zobaczyć, przeczytać?

Nie bój się mówić otwarcie w komentarzu! Nie bój się wyrażać swojej opinii! Podoba Ci się - opowiedz mi co dokładnie. Nie podoba Ci się - zaproponuj mi coś innego!

Jeżeli wolisz kontakt indywidualny napisz do mnie! (paulinamulyk@onet.pl)

UWAGA! Nie jestem Twoim mentorem, nie mam podstaw ani odpowiedniego wykształcenia aby mówić Ci jak masz postępować! Jestem tylko młodą jeszcze trochę zagubioną osobą z minimalnym doświadczeniem życiowym, ale jestem tu dla Ciebie, dla siebie i razem podbijemy świat!
Ja już wstałam i zaczynam, a Ty?

Jeżeli podobał Ci się ten niepoprawnie sklejony i całkowicie chaotyczny post odezwij się w komentarzu!
Napisz coś od siebie!
UDOSTĘPNIJ!
Odezwij się do mnie na e-mail: paulinamulyk@onet.pl

DO NAPISANIA!
HEJ 💜

Czytaj dalej »

Brak komentarzy :

Prześlij komentarz