środa, 9 sierpnia 2017

PRZESTAŃ. ZACZNIJ!



Hej!

Bez zbędnego wstępu, od razu przejdźmy do tematu.



Wiele osób zastanawia się - skąd Ci wszyscy blogerzy, vlogerzy biorą pomysły na tworzenie kolejnych wpisów czy filmików. Też często się nad tym zastanawiałam, aż w końcu przestałam myśleć i zaczęłam działać.

Piszę kiedy chcę, mam wenę i wolny czas. Piszę co chcę - opowiadania, wiersze, posty, wpisy na fanpage, smsy ze znajomymi, rymowanki, teksty piosenek - staram się być wielozadaniowa, co tylko wpływa na mój rozwój osobisty. Dzięki temu, że piszę coraz więcej - nawet kompletne bzdury, które po chwili usuwam - prszychodzi mi to z coraz większą łatwością i lekkością dzięki czemu teraz w godzinę potrafię stworzyć coś naprawdę fajnego, co jeszcze kilka miesięcy temu zajmowało mi dużo więcej czasu.
Po co Ci to napisałam? Po to żebyś Ty też wziął się do roboty i nie tracił czasu na bezsensowny lament tylko doskonalił samego siebie!


Jakiś czas temu przeglądałam jakieś strony i zobaczyłam mema - przestań, zacznij - w jednej chwili przyszło mi na myśl, że to dobry temat do poruszenia tu w moich skromnych progach.

To właśnie to z czym większość ludzi ma problem. Ja również się do tego przyznaję :)

Każdy z nas ma tendencje do przejmowania się tym co będzie jutro - znowu ta nieszczęsna praca, kartkówka z matematyki, zawody pływackie - JAK JA SOBIE Z TYM PORADZĘ?!
Kolejny raz zadaję Ci pytanie - PO CO SIĘ ZADRĘCZASZ? - skoro nie lubisz swojej pracy, zastanów się co byłoby dla Ciebie lepszą opcją i zrealizuj to. Boisz się kartkówki z matmy - poproś kogoś kto mógłby Ci pomóc się do niej przygotować. Stresujesz się przed zawodami pływackimi - trenuj tak długo, aż w końcu będziesz pewny, że wszystko pójdzie Ci dobrze.
PRZESTAŃ się przejmować, ZACZNIJ działać!


Ile razy w ciągu swojego życia zobaczyłeś swojego znajomego, który wyleguje się na cieplutkich wyspach pod palmami w zimę, a Ty siedzisz w domu pod kocem bo nie chce Ci się zejść do piwnicy i rozpalić w piecu i przeglądasz te jego zdjęcia dniami i nocami i zadręczasz się myślami - kurde ale on ma fajnie, skąd on bierze na to pieniądze, też tak chcę.

To wstań z tej pieprzonej kanapy i zacznij działać! Idź do pracy, zarób pieniądze, zrób cokolwiek, co przyniesie Ci dochód, a gwarantuję Ci, że w końcu po jakimś czasie Ty też pojedziesz na wymarzone wakacje. Nie czekaj, pieniądze same do rąk Ci nie wpadną. Bądź kreatywny.

Przestań zastanawiać się - co by było gdyby. Rusz dupę! Uwierz, że jak przestaniesz myśleć, a zaczniesz działać, postawisz sobie konkretne cele w życiu będzie Ci o wiele łatwiej.
Początki są trudne owszem, ale w końcu przyjdzie czas kiedy zobaczysz efekty swojej ciężkiej pracy. Możesz być zmęczony, przepracowany, możesz mieć chwile załamania i zawahania - czy na pewno robisz wszystko dobrze. Możesz nie widzieć efektów swojej pracy przez miesiąc dwa a nawet czasami i dłużej ale to wszystko zależy tylko od Ciebie. Jak bardzo chcesz, jak bardzo się starasz.


Oczywiście pisząc - nie myśl - nie mam na myśli tego, żebyś robił wszystko bez użycia mózgu i inteligencji tylko chodzi mi o to że człowiek czasami za dużo zastanawia się nad swoim życiem. Niektóre fakty mogą go tak przygnębić, że nie będzie miał na nic ochoty, a przecież w życiu chodzi o zmiany i czerpanie z niego jak najwięcej, a nie załamywanie się i siedzenie na tyłku!


Jeżeli już przeczytałeś ten post, wstań, wyjdź na świeże powietrze, przewietrz mózg, zobacz ile możliwości daje Ci życie. Usiądź na ławce w parku i zastanów się co chcesz robić za miesiąc czy dwa i dąż do wyznaczonego celu! Nie czekaj, aż ktoś zapuka do Twoich drzwi ze świetna ofertą dzięki której zrealizujesz wszystko, co chcesz bo tak się nie stanie!



ZAPAMIĘTAJ - IM SZYBCIEJ WSTANIESZ I ZACZNIESZ TYM SZYBCIEJ ZOBACZYSZ EFEKTY!


Jeżeli podobał Ci się ten post odezwij się w komentarzu!
Napisz co ciekawego wymyśliłeś, jakie są Twoje cele i czy dzisiaj wstałeś :) 

UDOSTĘPNIJ!
Odezwij się do mnie na e-mail: paulinamulyk@onet.pl
Zajrzyj na mój fanpage - lustrzaneslowa
oraz na instagram - paulinamulyk
jestem również na snapchacie - paulinamulyk

DO NAPISANIA!

HEJ 💜





Czytaj dalej »

24 komentarze :

  1. Podoba mi się to hasło! Wprowadziłam je w życie i w czyn jakiś czas temu i sprawdza się doskonale! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę z tego powodu! Oby tak dalej! :)

      Usuń
  2. Swietny post i faktycznie daje do myślenia. Podoba mi się jak piszesz, obserwuje i zostaje na dłużej. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Często robię coś wbrew fizycznemu zmęczeniu, bo świadomość że mnie coś może ominąć dołuje mnie. To też jakaś motywacja do działania :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda! Siedzeniem na kanapie i jęczeniem nic nie zdziałamy :) Ja w kwestii blogowania zawsze mam mnóstwo pomysłów, gorzej z czasem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z czasem faktycznie trochę krucho, ale jest to też jedna z naszych najczęstszych wymówek także trzeba na to uważać :)

      Usuń
  5. Warto próbować robić rzeczy zamiast tylko o nich myśleć ;) Daughterofholygod

    OdpowiedzUsuń
  6. Bo najtrudniej jest zrobić ten pierwszy krok. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To fakt, ale za to później jest już z górki :)

      Usuń
  7. Zgadzam się w 100%. Człowiek zawsze zastanawia się co będzie, zamartwiamy się czy wypali i w rezultacie w ogóle nie próbuje i stoi w miejscu. Do niedawna miałem tak samo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również przez długi czas stałam w miejscu dlatego przychodzę z takimi postami aby pomoc tym którzy dalej się z tym zmagają i również sobie :)

      Usuń
  8. Aby osiągnąć sukces - podejmij działania! Przyłączam się :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję za dawkę motywacji! :)
    Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie - pateye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fantastyczne słowa!

    http://przystanek-klodzko.pl/

    OdpowiedzUsuń
  11. Najważniejsze, żeby zacząć! Później już idzie dużo lepiej! Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo potrzebny mi był Twój tekst dziś wieczorem, gdy po raz kolejny zwlekałam z pisaniem kolejnego wpisu, za który zabieram się... rok i wciąż odkładam porównując się z innymi.
    No to ruszam tyłek i zabieram się do pisania, dziękuję!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja dziękuje za Twój komentarz ❤️😘
      Nawet nie wiesz jak tymi słowami dzisiaj Ty mnie zmotywowałaś 😘
      Powodzenia z Twoim tekstem ❤️

      Usuń