sobota, 19 sierpnia 2017

ŚWIATOWY DZIEŃ FOTOGRAFII



Dziś jest 19 dzień sierpnia.

Wielu z Was może nie wiedzieć, z resztą sama przyznaje się, że dowiedziałam się o tym niedawno :)

Jest to światowy dzień fotografii stąd oczywiście mój post :)
Z racji tego, że ostatnio zajmowałam się bardziej motywowaniem Was jak i siebie do działania i wyjścia na przekór sobie i całemu światu, dziś wrócimy do tego, co było tu kilka miesięcy temu czyli czystej fotografii.

Nie robiłam specjalnej sesji, ponieważ nie widziałam takiej potrzeby. Zrobiłam jednak przegląd wszystkich moich zdjęć, a jak pewnie możesz się spodziewać jest ich bardzo dużo :)

Oto przed Tobą moje wybrane najlepsze fotografie i te do których mam ogromny sentyment zrobione na przestrzeni kilku lat z sesji, mojego prywatnego życia i podróży.

Miłego oglądania! :*

Na początek coś co kocham najbardziej za kolory, nieprzewidywalność i niesamowity charakter - natura









Najbardziej malownicze, dodające uroku mieszkaniom, a przede wszystkim podwórkom - kwiaty.







Fotografia makro, która pozwala ujrzeć z bliska najpiękniejsze detale, których nie dostrzegamy z daleka.






Fotografia czarno biała - dla większości smutne zdjęcia pozbawione życia - dla mnie - najlepszy sposób wyrażania tego co najpiękniejsze.






Ponoć najlepszy przyjaciel człowieka - moi najwierniejsi i najbardziej fotogeniczni modele :)







INNE:
Pierwsza sesja z udziałem malutkiego mężczyzny zaliczona!
Rodzice zadowolony, malutki uśmiechnięty, fotograf usatysfakcjonowany! :) 



Braterska pomoc - widok bezcenny, który musiał zostać uwieczniony w moim albumie zdjęciowym.


Zabawa w auto-portety. Polecam każdemu, nawet tym którzy nie mają nic wspólnego z fotografią. Czysta przyjemność.




Na koniec mój nowy wynalazek, którym mam zamiar zająć się na dłużej, ponieważ lustrzanka niestety nie mieści się do kieszeni. 
Fotografia telefonem. 
Ostatnio miałam przyjemność kupić iphone SE i przyznam, że jestem pod wrażeniem, ponieważ nigdy nie spodziewałam się, że telefonem można zrobić z niczego coś.



Jeżeli podobał Ci się ten post odezwij się w komentarzu!
Napisz jak Ci się podoba ten post i czy ty też interesujesz się fotografią, może kiedyś się spotkamy i skleimy coś wspólnie?! 

UDOSTĘPNIJ!
Odezwij się do mnie na e-mail: paulinamulyk@onet.pl
Zajrzyj na mój fanpage - lustrzaneslowa
oraz na instagram - paulinamulyk
jestem również na snapchacie - paulinamulyk

DO NAPISANIA!
Czytaj dalej »

21 komentarzy :

  1. Piękne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne fotografie! Podobają mi się zwłaszcza te ujęcia makro! :) Klaudia J

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje :)
      W makro najlepiej się odnajduje pewnie dlatego zdjęcia są lepsze od pozostałych :)

      Usuń
  3. Piękne zdjęcia! Ja czasem coś zrobię amatorsko i czasem coś wyjdzie znośnego a czasem nie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również jestem amatorem. Często zrobienie jednego dobrego ujęcia zajmuje mi baaaaardzo dużo czasu :)

      Usuń
  4. Przepiękne zdjęcia, cudne, pierwszy raz jestem u Ciebie ale czuję, że będzie to miejsce w sieci do którego będę wracała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, niezmiernie mi miło. Zapraszam mam jeszcze dużo do pokazania jak i napisania :)

      Usuń
  5. Wszystkie fotografie są fantastyczne. Robią wrażenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zachwycające zdjęcia, chciałabym choć w połowie być taka dobra jak ty w fotografowaniu. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jejku dziękuje :) Aż serduszko mi się cieszy :)
      Powoli i do celu! Skoro lubisz fotografię rób zdjęcia wszystkiemu co Cię zainteresuje. Nie ważne ze na początku coś nie wyjdzie. Rób zdjęcie tak długo aż uznasz że jest dobre. Z każdej strony i perspektywy :)

      Usuń
  7. Twoje zdjęcia cudowne, wszystkie mi się podobają. Masz talent :) ja niestety nie posiadam dobrego aparatu, a zdjęcia w większości telefonem robię. U Ciebie to już prawidza sztuka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Telefonem również można robić dobre zdjęcia :)
      Ostatnie, które dodałam było robione właśnie telefonem :)
      Nic nie stoi na przeszkodzie jeżeli czegoś bardzo się chce :) .

      Z tą sztuką to bym nie przesadzała, jestem tylko zwykłym amatorem, ale dziękuję Ci bardzo :*

      Usuń
  8. Cudowne zdjęcia, niektóre z nich są wręcz magiczne, szczególnie chodzi mi to o te w lesie -mam słabość do takich miejsc i nic na to nie poradzę :P Co do zdjęć Iphonem - sama mam 6S i też jestem bardzo zadowolona z jego aparatu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, niby zwykły telefon ale zdjęcia robi niezwykłe :)

      Usuń
  9. Zdjęcia cudowne. Lubię robić zdjęcia i widzę, że wychodzi mi to coraz lepiej. Ale tylko jeśli chodzi o aranżacje z produktami. Nie umiem uchwycić chwili, zatrzymać kadru i zamknąć w nim emocji. Chciałabym kiedyś się w końcu tego nauczyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ćwicz, próbuj, pstrykaj jak najwięcej :) w końcu uchwycisz moment tak jak byś tego chciała!

      Usuń
  10. Przepiękne zdjęcia! Ja nie mam dobrego aparatu, więc korzystam z telefonu, i próbuje uczyć się robić dobre zdjęcia... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Próbuj! Mam nadzieję, że niedługo podzielisz się ze mną efektami Twojej pracy :)

      Usuń
  11. Bardzo ładne zdjęcia! Niektóre naprawdę mocno przyciągają wzrok. Też mam sentyment do fotografii czarno białej. A telefonem, jeśli tylko umiejętnie dostosujemy parametry, naprawdę możemy zrobić niezwykłe zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń